.:: Followers ::.

Sayang Sahabat


Ya Allah ,
hari ini aku gembira ,
mungkin esok aku akan menagis..
lusa tulat dan akan datang mingkin aku akan bahagia..
bahagia yang aku cari rupanya lagi pahit daripada melihat orang lain bahagia..
Aku akui aku sangat bahagia dan gembira punya kawan yg sentiasa setia di sisi tapi aku takut aku akan membuat mereka terluka..
jika aku mampu membahagiakan mereka, setiap hari aku mahu melihat mereka tersenyum gembira..
Persahabatan adalah satu nikmat, kerana ia adalah tanda keimanan sebagaimana firman Allah yang bermaksud: “Sesungguhnya orang mukmin itu bersaudara.” 

sahabat..
hari ini aku menangis sendirian..
kerana mengenangkan hari-hari yang mendatang..
mengenangkan hari-hari ku tanpa mu sahabat..
ya Allah..
Sungguh luar biasa apa yang telah kami lalui bersama
Inikah pemberian tak ternilai dari Sang Kuasa?
Yang sering kali tak pernah kita syukuri adanya
mereka yang mengisi hariku
Mendengarkan keluh kesahku
Kami saling berbagi cerita suka dan duka
Kami saling membantu dan memberi semangat dalam berbagai cubaaan hidup


Ya Allah…
Lindungilah mereka yang kucinta.
Biarkan persahabatan kami kekal abadi

1 comment:

kata-kata anda amat berharga. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...