.:: Followers ::.

.::Recent Visitors::.

Kritikalnya jemaah masjid wanita. ppfftt!

Kritikal! Kritikal!

Saf di masjid bahagian perempuan sangat kritikal. 1 sajadah seorang. Di hamparkan secara menegak dan berdiri di tengah-tengah. 

Bila imam kata "rapatkan saf".. ah takde seorang pun yang berganjak. Aku cuit2 org kanan tanda nk di rapatkan ke tengah. No respon.

Mata menjeling ke tirai jarang.. saf lelaki terbaik. Takde sejadah.

Serius solat aku tak kusyuk asyir fikir "Takpe, nanti aku ambik sejadah dan tingal 1 je kat almari ni"

Seusai solat aku pandang sekeliling, ternyata saf setiap orang di kiri n kanan masing2 berlubang-lubang. Di belakang? Lagi dasyat.. 1 orang 1 kipas.

Peringatan bersama, untuk aku dan semua. terutama perempuan. Please la. Rapatkan saf. Kalau nak guna sejadah, hamparkan melintang dan rapatkan saf.

Dah lame aku perhati, so sad lah T_T

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget