.:: Followers ::.

.::Recent Visitors::.

CINTA ITU PEKAK

credit to akak nurul fitri..

haha. .sy terbaca status membe sy ni. . .

"CINTA ITU PEKAK"



tiba-tiba saya terfikir betul jugak. .
orang selalu cakap "cinta itu buta"
tapi hakikatnya..
bukan buta je , ia pekak , bisu pun ye jugak !
kenapa pekak ?
sebab. . .
bila dah cinta , dah taknak dengar dah org lain ckp ape. .
ikut hati dia s a h a j a. .
ckp si otak pun tak nak di dengar. .

kenapa bisu ?
sebab. . .
tak reti nak cakap. .tak reti nak luahkan. .
sakit ke , suke ke , jeles ke , marah ke. . .
senyap je. .
mcm mana nak tahu ?

senang cakap. . .cinta yg di kata pekak tu CACAT. .
hahahaha. .
tapi. . .
cinta ada kaki. .
sebab. . .
ia boleh datang bila2 dia nak. .
dan pergi bila2 dia nak. .

suka hati kau je kan cinta ? (smile widely)
haiihh -.-'
hmmm. .
yang datang , mesti akan pergi. .
yang hidup mesti akan mati. .
tiada apa yang kekal. .
melainkan Allah SWT :) :) :)

No comments:

Post a Comment

kata-kata anda amat berharga. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget